יום רביעי, 9 בנובמבר 2016



תיקי אוכל מוכנים ללבישה – תהליך המיתוג 

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של הבאת אוכל למקום העבודה, ממניעים שונים – חסכון בכסף או קלוריות, בקרה על איכות המזון .

ברם תעשיות בע"מ, החליטה להרים את הכפפה והשיקה מותג לייף סטייל בינלאומי, מתוחכם ומלא שיק בתחום תיקי האוכל. המותג כולל קופסאות אחסון איכותיות, ארוזות בתיקים תרמיים אופנתיים, הנותנים מענה לנשיאת אוכל ושתייה מחוץ לבית וסדרת ילדים המיועדת לחזרה לבית הספר.




האתגר שלנו


האתגר שלנו בג'ירף היה לבנות מותג שמדבר אחרת בתוך עולם המוכר של תיקי האוכל.
החלטנו לברוח מהמובן מאליו – בריאות ותזונה נכונה - ולבנות אסטרטגיית מותג מבודלת
המתחברת לעולם האופנה והסטייל. אסטרטגיה המתכתבת עם שאיפת הלב של קהל היעד
ותואמת לבידול של המוצר – קופסאות אוכל "לבושות" בכיסוי תרמי.
תיק האוכל הופך להצהרה אופנתית הגורמת לאנשים לרצות לקחת אוכל למקום העבודה או ללימודים.









הדרך
מחקרים שערכנו הובילו אותנו למסקנה, שעל המותג לתת מענה מתאים לקהל היעד שהגדרנו - נשים, גברים, עירוניים, עסוקים החיים בסגנון חיים מהיר עם מודעות לסטייל ולאופנה.

התהליך
בחירת שם חדש למותג  - Prêt a Paquet = מוכן לאריזה
שם המותג שאוב מעולם האופנה ונשען על תבנית המילים המוכרת Prêt a porter = מוכן ללבישה. השם משדר ניחוח צרפתי, "מתגלגל" על הלשון ומחבר בין עולם האופנה לעולם תיקי האוכל.

גיבוש הבטחה וסיפור מותג
Prêt a Paquet - Style up your lunch

עיצוב השפה הויזואלית.
עיצוב התיקים התרמיים על ידי יצירת טקסטורות שונות, המעניקות מגוון רחב ונשענות על קולקציות אופנתיות.

המותג הושק בהצלחה בתערוכת chicago 2011 ומופץ בהצלחה בארה"ב ובאירופה.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה